Forum www.hogwartexpress.fora.pl Strona Główna
 FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 

OGÓLNE ZASADY ( W FAZIE DOPISYWANIA )
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.hogwartexpress.fora.pl Strona Główna -> Zasady Gry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
cthulhu




Dołączył: 12 Sie 2011
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: R'lyeh

PostWysłany: Pon 21:55, 15 Sie 2011    Temat postu:

Hym, nie sądzę byśmy się kłócili. Bo ja się nie kłócę. Jestem spokojnym człowiekiem. Nawet bardzo, ale mam ogromne pokłady perswazji własnego zdania.
Hym, jeżeli mogę pomóc to pomogę, już nawet wysłałam html do Eluthiel który modyfikowałam do czasu magicznego.
W zasadzie myślę, że jeżeli chodzi o szkołę to tez da się to jakoś pogodzić ze sobą, wtedy przesunęłoby się zegar znów np. o 2godziny w którąś ze stron by pora wczesna była trochę bliższa powrotu ze szkoły.

Znając życie pier****lnę Cię słownikiem.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mr.
Prefekt Naczelny.



Dołączył: 12 Sie 2011
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Z krzesla przed komputerem

PostWysłany: Pon 22:06, 15 Sie 2011    Temat postu:

Oczywiscie ze sie nieklucimy Razz Niemamy jakiegos wyraznego powodu, a mimo ze niezbyt Cie znam to mam o tobie dos pozytywne zdanie (: Mysle ze mozna by tez wyznaczyc w roku szkolnym godziny w ktorych gra bedzie aktywna lub ustalic czas pisania postow poza Hyde Park'iem na 1 co ( tutaj ustalony czas)
Choc jak mowilem to nieodemnie zalezy.

Co do slownika, smialo proboj, to i tak niepomoze, jesli wielki head admin tego forum ( Tanu) probowala wszystkich mozliwych srodkow i niepodolala, to nikt nieda rady xDD


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
cthulhu




Dołączył: 12 Sie 2011
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: R'lyeh

PostWysłany: Pon 22:18, 15 Sie 2011    Temat postu:

hym, dzięki.
Ano, sądzę, że jeżeli byłby wyznaczony czas na pisanie gry, to trochę nie byłoby miło. A jeżeli człowiek jest do czegoś zmuszany to jeszcze gorzej, dlatego, że trudniej mu się dostosować. Myślę, że ograniczenie czasowe powinno tylko i wyłącznie tyczyć się godziny poranku, a raczej rozpoczęcia gry, np. wspólnym śniadaniem w wielkiej sali, jeżeli ktoś się spóźni to trudno, będzie głodował. Choć to też byłoby sporym utrudnieniem. Czas nie jest przyjacielem gier literacko-fabularnych.
Ale myślę, że o czasie szkolnym pomyśli się jeżeli ewentualny czas mojego pomysłu się przyjmie. Bo jak to mawiał hagrid: Nie ma co siedzieć i sie zamartwiać, jak będzie to będzie, a jak będzie to jakoś sobie poradzimy.
Więc myślę, że najpierw trzeba wcielić w życie jeden plan w tym przypadku ustalenie strefy czasowej świata magicznego. I to jest priorytetowe.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mr.
Prefekt Naczelny.



Dołączył: 12 Sie 2011
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Z krzesla przed komputerem

PostWysłany: Pon 22:23, 15 Sie 2011    Temat postu:

Tak ale zwroc uwage na to ze jedni ida do skzoly na 7.30 a inni dopiero na np 12.
Trudno to pogodzic i niekazdy moze rano wejsc na forum,, bedzie trzeba bardzo dobrze i dokladnie to przemyslec

A Hagrid zwykl tez mawiac " Cholipka ale ja mam dlugi jezor".


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
cthulhu




Dołączył: 12 Sie 2011
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: R'lyeh

PostWysłany: Pon 22:30, 15 Sie 2011    Temat postu:

akurat ten cytat nie pasuje do okoliczności.

To akurat wiem, dlatego problem robi się bardziej skomplikowany niż może sie wydawać. Myślę, że nie byłoby potrzeby zmiany zegara jeżeli już takowy zostałby ustalony, po prostu gracz dołączyłby do gry gdy miałby czas, ale musiałby kierować sie czasem pokazywanym przez zegar. To by pomogło w synchronizacji wydarzeń.
A fabułę przecież można naginać do własnych potrzeb i między czasie lekko nagiąć ją do czasu.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mr.
Prefekt Naczelny.



Dołączył: 12 Sie 2011
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Z krzesla przed komputerem

PostWysłany: Pon 22:38, 15 Sie 2011    Temat postu:

Tak ale jest problem nieobecnosci bo niekazdy moze codziennie grac a w takim wypadku omija go wiele wydarzen ktorych strikte moglby byc swiadkiem. przykladowo siedzi w wielkiej sali tam nawalaja sie dwa jelopy a o wszystkim dowiaduje sie dopiero wieczorem Razz tu tez mamy problem

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
cthulhu




Dołączył: 12 Sie 2011
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: R'lyeh

PostWysłany: Pon 22:40, 15 Sie 2011    Temat postu:

tego nie da się niestety uniknąć, najważniejsze to zapoznać się z wydarzeniami które miały miejsce od momentu naszej nieobecności na forum i bezszelestnie kontynuować . To raczej nie sprawiałoby większych kłopotów.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mr.
Prefekt Naczelny.



Dołączył: 12 Sie 2011
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Z krzesla przed komputerem

PostWysłany: Pon 22:43, 15 Sie 2011    Temat postu:

A jednak ta osoba mogla miec znaczacy wplyw na przebieg histori (:

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
cthulhu




Dołączył: 12 Sie 2011
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: R'lyeh

PostWysłany: Pon 22:45, 15 Sie 2011    Temat postu:

Ale nie traktujmy gry jak obowiązku, bo to straci cały klimat gry. Myslę, że najpier należy ustalić sprawę czasu w grze i np. dodać jakiś kącik gdzie byłby zegar i pora roku, najlepiej zsynchronizowana z obecną. Trzeba to rozegrać tak, by optymalnie każdemu pasowało.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mr.
Prefekt Naczelny.



Dołączył: 12 Sie 2011
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Z krzesla przed komputerem

PostWysłany: Pon 22:56, 15 Sie 2011    Temat postu:

Wiesz rozmawialem ostatnio z wlascicielem jednego z pdf'ow trzymajacych sie dosc dlugo( w realiach LOTR'a). Wedlug niego niepowinno zaczynac sie gry gdy nieprzygotowano jej w calosci. no moze pomijajach pomniejsze "patche"

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
cthulhu




Dołączył: 12 Sie 2011
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: R'lyeh

PostWysłany: Pon 23:00, 15 Sie 2011    Temat postu:

To trochę inna gra. Nie można przewidzieć wszystkiego. Najpierw trzeba rozpocząć grę ze wstępnym szkicem a potem doszukiwać sie w niej błędów. Jestem adminem na forum właśnie fabularnym, które w całości włącznie z regulaminami zostało napisane przeze mnie i z doświadczenia wiem, że trudno ustalić wszystko na zaś, gra pokaże czego potrzebuje, dlatego trzeba najpierw próbować.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.hogwartexpress.fora.pl Strona Główna -> Zasady Gry Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Theme xand created by spleen & Soft.
Regulamin